.:: گروه هواداران لرستان ::.

بود افتخارم لرستانیم نژادم ز لراست و ایرانیم

.:: گروه هواداران لرستان ::.

بود افتخارم لرستانیم نژادم ز لراست و ایرانیم

داستان ازدواج یک دانشجوی رشته مهندسی صنایع

پدر : دوست دارم با دختری به انتخاب من ازدواج کنی پسر(دانشجوی رشته مهندسی صنایع): نه! من دوست دارم همسرم را خودم انتخاب کنم

پدر: اما دختر مورد نظر من، دختر «بیل گیتس» است پسر: آهان اگر اینطوریه، قبول است

پدر به نزد بیل گیتس می رود و می گوید پدر: برای دخترت شوهری سراغ دارم بیل گیتس: اما برای دختر من هنوز خیلی زود است که ازدواج کند

پدر: اما این مرد جوان، قائم مقام «مدیرعامل بانک جهانی» است بیل گیتس: اوه، که اینطور! در این صورت قبول است

بالاخره پدر به دیدار مدیرعامل بانک جهانی می رود پدر: مرد جوانی برای سمت قائم مقام مدیرعامل سراغ دارم مدیرعامل: اما من به اندازه کافی معاون دارم

پدر: اما این مرد جوان داماد «بیل گیتس» است مدیرعامل: اوه، اگر اینطور است، باشد

و معامله به این ترتیب انجام می شود

نتیجه اخلاقی: حتی اگر چیزی نداشته باشید باز هم می توانید چیزهایی بدست آورید. اما باید روش مثبتی را برگزینید 

 

 


نظرات 3 + ارسال نظر
Khodabiamorz pittza سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 23:52 http://sacred-spirit.blogfa.com

وااااا حالا چرا صنایع؟؟؟!!! خب می نوشتی حقوقL -:

salam az Nikoo A چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 19:22 http://razgolesorkh2008.blogfa.com/


سلام به دوست گرامی
پریروز که به خبرنامه سری زدم, با بیانیه ای از تحکیم مواجه شدم. حتما که در جریان هستید که قاضی حداد جنایتکار در موضعگیری اخیرش, برای اینکه بتونه سرکوب رو روی دانشجویان بیشتر بکنه اونها رو به ارتباط با سازمان مجاهدین خلق ایران متهم کرده. این اتهام چیزی نیست جز اینکه میخواد
دانشجویان زندانی را در پس نمایش ها و خوش رقصی های انتخاباتی قرار بده و به حاشیه برونه که بتونه هر چه بیشتر دانشجویان رو در انزوا نگاه بداره و به طبع دانشگاهها رو هرچه بیشتر تصرف بکنه که همون خواسته این حاکمیت ننگین است.

بعد از اونطرف هم دفتر تحکیم وحدت که تا الان از بعد از 16 آذر بعنوان ترمز جنبش دانشجویی عمل میکرده, با چاپلوسی و دریدگی تمام برای پیشبردن خط سخیف وزارت اطلاعات به اصلی ترین اپوزیسیون ایران که همان مجاهدین خلق باشند, لجن پراکنی میکند. چون خوب میفهمند که اگر نام این سازمان که سابقه 44 سال مبارزه در برابر شاه و شیخ رو داشته تا آزادی رو به کشورش به رمغان بیاره, سر زبانها بیفته, دیگه این حاکمیت هم باید کاسه کوزه اش رو جمع کنه و کنار بکشه و اتفاقا از همین میترسه که خودش هم به زبان اشهد خودش گفته که اگر مساله مجاهدین در ایران مطرح بشه, فاجعه بار است.....
اما حرف یکی بیش نیست, که چرا بهانه گیری میکند و به سایر گروهها میزند, حتی اگر انتقادی در این زمینه داشته باشد. چرا قیمت رو از جیب بقیه میپردازد و از کیسه خلیفه میبخشد....
در این رابطه جمعی از دانشجویان در تهران بیانیه ای صادر کردند که در وبلاگم درج کرده ام که از شما هم میخواهم که از اون دیدن کنید و بعنوان یک فرد و دانشجوی ازاده و ازادیخواه موضع خودتون رو بگیرید.
موفق باشید

فوزول پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:49

بلا نکنه خودت هم این کار را کردی کلاه بردار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد