.:: گروه هواداران لرستان ::.

بود افتخارم لرستانیم نژادم ز لراست و ایرانیم

.:: گروه هواداران لرستان ::.

بود افتخارم لرستانیم نژادم ز لراست و ایرانیم

سیزده نکته مهم زندگی و عشق از گابریل گارسیا مارکز

   سیزده نکته مهم زندگی و عشق از گابریل گارسیا مارکز

 

 

        

 

 یک:   دوستت دارم ، نه به خاطر شخصیت تو ، بلکه به خاطر شخصیتی که من در هنگام بودن با تو پیدا میکنم 

 دو: هیچ کس لیاقت اشک های تو را ندارد و کسی که چنین ارزشی دارد باعث اشک ریختن تو نمیشود.


سه: اگر کسی تو را آن گونه که می خواهی دوست ندارد ، به این معنی نیست که تو را با تمام وجودش دوست ندارد  

 

 چهار: دوست واقعی کسی است که دست های تو را بگیرد ولی قلب تو را لمس کند.
 

  پنج: بدترین شکل دلتنگی برای کسی آن است که در کنار او باشی و بدانی که هرگز به او نخواهی رسید

 

 شش: هرگز لبخند را ترک نکن . حتی وقتی ناراحتی . چون هر کس ممکن  است عاشق لبخند تو شود


هفت: تو ممکن است در تمام دنیا فقط یک نفر باشی ، ولی برای بعضی افراد تمام دنیا هستی.
 

هشت: هرگز وقتت را با کسی که حاضر نیست وقتش را با تو بگذراند نگذران

 

 نه: شاید خدا خواسته است که ابتدا بسیاری افراد نامناسب را بشناسی و سپس شخص مناسب را . به این ترتیب وقتی او را یافتی بهتر می توانی شکرگزار باشی

ده: به چیزی که گذشت غم نخور، به آنچه پس از آن آمد لبخند بزن   

یازده: همیشه افرادی هستند که تو را می آزارند . با این حال همواره به دیگران اعتماد کن و فقط مواظب باش که به کسی که تو را آزرده  دوباره اعتماد نکنی.
 

 دوازده:خود را به فرد بهتری تبدیل کن و مطمئن باش که خود را می شناسی قبل از آن که شخص دیگری را بشناسی و انتظار داشته باشی  او تو را بشناسد.

   

 

 سیزده: زیاده از حد خود را تحت فشار نگذار ، بهترین چیزها در زمانی اتفاق میافتد که انتظارش را نداری

نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 16:28

از کی تا حالا لرها هم آدم شدند

از موقعی که خدا بالا هامونو قیچی کرد . گلل

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 17:17

تابلو

مسعود سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 18:34 http://www.2roud4u.blogfa.com/

سلام من دوباره اومدم (بعد از مدت ها ) یه سر به من بزن
منتظرم

مسلم دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 22:49 http://kashkan.blogfa.com

سلام چطوری !
به ما هم یه سر بزن ُ خوشحال میشیم.

OmiD جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:52 http://gsc-iauk.blogfa.com/

با سلام
من امید مدیر وبلاگ گروه نرم افزار کامپیوتر دانشگاه آزاد خرم آباد می باشم ، من شما رو لینک کردم اگه شما هم افتخار بدید لینک کنید ممنون میشم.
با تشکر از شما
[گل][گل][گل]

مجتبی مقدسی دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 18:06 http://www.horoufiyeh.com

انتشارات حروفیه

ناشر برجسته ی کتاب های تاریخ، فرهنگ و ادبیات

ناشر تخصصی منابع تاریخ و فرهنگ لرستان

آماده سازی کتاب ( حروف نگاری – ویراستاری- نمونه خوانی و صفحه بندی )

تلفن: 09121380263 مجتبی مقدسی / آدرس: تهران صندوق پستی 533 - 16315

سایت : www.horoufiyeh.com

فرزندان ملل تحت ستم فارس جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:07

هشدار به مسافران نوروزی


یک گروه ناشناس با ارسال امیل به برخی از هموطنان در سراسرایران اعلام داشته است که در ایام نوروز استانهای اصفهان، یزد وکرمان رامورد حمله ی میکروبی قرار خواهد داد. در این امیل که ازهم وطنان تورک، تورکمن، لر، عرب، بلوچ، مازندارنی، گیلک، کرد و... خواسته شده است که در ایام نوروز از سفر به استانهای مذکور جداً خوداری نمایند. این گروه مدعی شده است که در صدد آلوده کردن آبهای آشامیدنی وغذای مصرفی در رستورانها، سوپر مارکتی ها وغیره می باشد همچنین این گروه اعلام کرده است، بمب گذاری درمسیر های آثار تاریخی وتفریحی استانهای مذکور را هم مدّ نظر دارد، همچنین تزریق میکروب طاعون در سیتم آب شهری و پخش میکروب سیاه زخم و سارین را در دستور کار خود دارد.
از این رو به هم وطنان غیر فارس هشدار می هیم از سفر و توقف در استانهای اصفهان، یزد و کرمان جداَ خوداری نمایند.
لطفاَ منتشر کنید.
فرزندان ملل تحت ستم فارس

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:19

سلام من اولین باره که به سایت شما میام میخواستم اگه فوزولی نباشه فامیلیتونو بدونم اخه گفتید لر اصیل هستم منم کنجکاو شدم درضمن هم رشته هم هستیم من بازم سر میزنم و منتظر جواب هستم مرسی بای

علیک سلام
تو اصالتم شک ندارم ( تازه گفتم دوست دارم که باشم)
واسه جوابت هم یه کاری بکن تا بشه باهات ارتباط برقرار کرد . یه ایمیلی - وبی- تلفنی ..... چیزی
خوشحال میشم دوباره بهم سر بزنی

یونس شادابفر یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 15:02

اینا رو یه جای خوندم اما یادم نمیاد.خوبه.

چکار داری پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:42

سلام
وبلاگ خوبی جالب اما قالب بندی اش چنگی به دل نمی زند در کل از ۲۰ نمره ۵/۱۱ می گیری
راستی bevo چرا نکنه اون موقع که وب را ثبت نام کردی خیلی جو گرفته بودت حالا..........
لر هم که هستی اماتور ...............................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد